fredag 1 juli 2011

Bröllopstårta / Wedding cake

Så då har jag gjort min första bröllopstårta, fast egentligen så är det en överraskningstårta till våra grannar som smet till Arlanda och gifte sig förra veckan. Som tur är så är jag blomvakt och har nycklarna till deras lägenhet så när de kommer hem så väntar både skumpa och tårta i kylen.
Hoppas de har haft en underbar semester och får ett långt och lyckligt äktenskap.

 Grattis M & P!


Tårtan är fylld med hallonmousse och dumlefluff



Fodrad med grädde och täckt med sugarpaste, blommorna är också gjorda i SP.



Vet inte om det syns men blommorna har fått sig en pensling med "pearldust". Ätbart så klart....

1 kommentar:

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!