måndag 18 juli 2011

Egentid sökes...

Nu rycker det i tarmen, jag måste komma ut snart.
 Har haft några veckor själv med lillskrutt och även om han är mitt allt och jag älskar honom över allt annat så måste jag erkänna, det ska bli sååå skönt att vara 2 igen.
Han är väldigt intensiv vår lilla solstråle. Från sekunden har slår upp sina blå tills att han däckar på kvällen.
Visst det är jättebra men det sliter på en att inte ens få gå på toaletten själv ( och jo bror, jag har börjat stänga dörren men det hjälper inte när man har någon som bankar och ropar på en då....)
Nej en riktig tjejkväll efterlyses, med vin, skratt, tjejsnack. Inget tramsande som tjejer kan hålla på utan bara helt underbar tid med mina vänner.
Egen tid, där jag bara få tänka på MIG, sminka mig, klä upp mig lite. Sätta på mig mina glitter skor och bara dansa ut i natten.


En sån här kväll vill jag ha (lilla k, hoppas det var ok att jag låna bilden ;-) galen, solvarm, lite för onykter och alldeles alldeles underbar... 

5 kommentarer:

  1. Jag är på, ska vi styra upp nåt? Kram kram

    SvaraRadera
  2. Du min "stora" lilla Loppis! Klart du ska fixa en egen tid. Lilleman ÄR intensiv och supercharmig, men...! Trumma ihop dina vänner och kan inte C så ställer jag upp! Kramis din Ma

    SvaraRadera
  3. Glömde säga, villkoret är att jag får sova på soffan! Så jag slipper köra hem i gryningen!
    Kramis Ma

    SvaraRadera
  4. Nu är vi hemma igen efter vår tripp i nordland… Du förtjänar egentid säg bara till;) Kram

    SvaraRadera
  5. Bokade vi inte en tid i Mars???
    Du är värd all tid vännen.
    Du får jätte gärna ta bilden det var en kokhet underbar dag som vart magisk för mig och en fantastiskt kul partykväll!!!

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!