måndag 18 juli 2011

LCHF mat

Kör här ett litet bildspel på LCHF mat. Mest för att motivera mig själv att börja om igen. Har fuskat lite för mycket de senaste 2 veckorna men jag har tydligen tappat all motivation just nu....


Hamburgare, går att variera i oändlighet. Här en klassiker med räksallad och rostad lök.



Kyckling med bacon och champinjoner i gräddsås. Här serveras den tillsammans med blomkålsris.


Gambas piri piri. 
Hur gott som helst tillsammans med en skiva surdegsbröd (jag vet att det bröd inte är lchf men hur ska man annars få upp den goda såsen??)


Räk och laxrör med avokade.

Så det här borde vara motivation om något. Sjukt god mat man får äta när man äter LCHF. Ska bara rensa klart frysen så kör vi igång igen....

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad roligt att du brukar vara inne hos mig o läsa! :) Just nu är jag bridezilla i en extrem version typ den värsta men när det kommer till bröllopsdagen har jag lovat mig själv att bara släppa allt och bara njuta! =)

    Vilken otroligt fin bröllopsbild på er i headern.. nu msåte jag kolla igenom din blogg o se om det finns fler bröllopsbilder =)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Varför får inte jag äta så där gott? Luther sitter på mina axlar och det hjälper inte!
    Kramis Ma

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!