söndag 10 juli 2011

Seg söndag..

Blev bjuden på middag igår hos grannen som tack för hjälpen för att jag tog hand om deras blommor då det var i väg. Gott gott var det med 3 rätters bla grillat, mums!!
Efter middagen så hamnade vi på balkongen där det var sååå skönt att sitta efter dagens tokvärme. Trevligt var det och blev lite sent så idag är jag trött. Men ska ta tag i mig själv, tvätten som ligger i maskinen och väntar på att bli hängd och åka och mysa med Lilla K  http://lillakatarina.blogspot.com/ idag, men först ska det sovas middag och ätas lunch...

1 kommentar:

  1. Det vart inte bara mys lite shopping också, har snart inte råd att umgås med dig ;)

    När jag kom hem vart det myrkrig i förrådet men efter ett besök i "döda-myrorna-affären" så vann JAG!!!!!!

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!