tisdag 26 juli 2011

Det börjar ta sig....

Vet inte om ni kommer ihåg hur det såg ut från början men nu börjar det äntligen bli ordning i Lillskrutts rum.

Vi har varit på det blå/gula varuhuset både igår och idag och ni som känner mig vet att när något är inhandlat så måste det fixas till på en gång så, idag har jag både mätt, borrat, pluggat och skruvat upp både lister och tavelskruvar.

Så här såg det ut från början...


Och så här ser det ut idag....




Svårt med ljuset när jag fotade idag men jag hoppas ni ser ändå...

Nu är det bara en matta till och lite byte av förvaring sen så är vi färdiga så länge. Ville ha ett rum som är färgglatt men inte överdrivet och lätt att ändra stil på om vi vill i framtiden. Fiskarna på höger sida av rummet är wallies som går att ta bort utan att förstöra tapeten.

2 kommentarer:

  1. Ser riktigt bra ut! Kanske ska satsa på att inte bara fixa tårtor utan också designa barnrum. Kram kram;)

    SvaraRadera
  2. Jätte fint! Älskar verkligen den blåa färgen, den ser så härlig ut. Fint med tavlorna uppe! Kram

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!