måndag 17 oktober 2011

Titta vad jag hitta mamma....

Natten har varit allt utom lugn för min del. Terroristen har vaknat till varannan timme och gnällt så jag har farit som en duracellkanin upp och ner. Kan inte direkt påstå att jag kände mig utvilad när han sen bestämde sig för att gå upp strax innan 7. Som tur var så kunde pappa ta honom typ 1h innan åkte så jag fick sova lite till. När jag väl gått upp och gjort mig färdig så drog vi till ÖF och möte de andra i BVC gruppen. Det är jag och en mamma till, sen är resten bara pappor nu..
Efter sångstund och lek så lyckades faktiskt terror att få i sig maten, vilket gjorde att han somnade skönt på vägen hem. Tanken är att vi ska hänga lite mer på ÖF så han får lite mer "dagis" vana innan han ska börja.

Så nu tänkte jag passa på att vila lite innan det blir en prommis till Willys för att handla inför veckan. Jag är i vanliga fall ICA trogen till 100% men idag var maken tvungen att ta bilen till jobbet den här veckan. Så jag är så illa tvungen att ta det som finns inom gångavstånd...

Bjuder här på en terror bild från förra veckan.




Mamma, titta vad jag hitta.....

4 kommentarer:

  1. en terror som hittat badrummets lekdorn...bara att hålla tummarna att han lämnar avloppsrören ifred :) om inte annars kanske han kan torka upp nu när han stulit allt papper...ha ha..

    SvaraRadera
  2. Verkar inte bättre än att han oxå fått sig en liten Hero-gen ;)

    SvaraRadera
  3. Varför köpa dyra leksaker när toapapper är helt ok?
    Mormor

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!