onsdag 26 oktober 2011

För gammal för önskelista???

Är jag för gammal för önskelista, NOT!!!
Man vill väl alltid ha saker och i synnerhet nu när jag håller på att ändra stil hemma.
Är ju som sagt lite trött på vårt orientaliska ektema vi hade i gamla lägenheten och vill nu ha vit, vit, vit och sen lite svart...

Det här är saker som skulle göra sig väldigt bra hemma hos oss....

Finns på Mio, där vill jag gärna ha ett presentkort..

Sen har vi ju min favorit sida med följande saker som jag är kär i....





De här små härligheterna får gärna komma i par....

Sen har vi ju självklart mina älskade Pandora berlocker....









Ja det finns hur många som helst men för att inte göra detta till värdens längsta ilägg så slutar jag här. 
Finns i alla fall på Pandora shopen vid slussen och på nätet tex www.Royaldesign.se men presentkort fungerar ju alltid.....


Så nu har ni alla nära och kära blivit hintade om vad jag önskar mig. Nu ska jag bara försöka få maken att titta in här så även han vet....


Uppdatering...

Var även i Farsta idag och tittade in på denna underbara butik, hur mycket snyggt som helst. Här kan jag också tänka mig presentkort....



Kolla vad mycket snyggt det har.......

3 kommentarer:

  1. Kan vi räkna med att även käre maken instämmer i önskningarna?
    Vore praktiskt.
    Kram Ma

    SvaraRadera
  2. Jamen tja... där skulle vi lätt kunna go bananas som man säger! :)

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!