onsdag 19 oktober 2011

Snart är det jul igen....

Var in på jobbet idag igen för att prata lite mer om hur min tjänst ska se ut när jag kommer tillbaka. Får bara hålla tummarna nu att chefen kan tänka sig att gå på min linje...

Tog lite egen tid i Liljeholmens C på väg hem och blev kär när jag klev in på Cervera. Är ganska säker på att alla de här vill flytta in hos oss i jul....





Sen hittade jag lite kvälls läsning på ICA. För nu är det faktiskt helt okej att börja planera inför advent om inte annat.


Ååh längtar såå efter att börja pynta och baka. Kan faktiskt erkänna att jag redan börjat skriva på en lista på vad för mat vi ska ha på julbordet. Vore roligt med nåt nytt i år. Någon son har något bra förslag??

Nu ska jag fixa lite med helgens tårta innan Grey's börjar.

Trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Du e galen…. vet hur många tomtar det var? ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men tomtarna var väl inte i "årets färg" silver!!!!!????
    Kramis Ma

    SvaraRadera
  3. anjovisrulle istället för jansson
    hel ugnsstekt kalkon
    ugnsbakade äpplen m vaniljssås som efterrätt
    hembakat vörtbröd med russin

    sen kan du göra gammeldags pynt i glasyr:
    http://www.hemmetsjournal.se/hjchristmas/page.aspx?id=22702

    kanske tillsammans m E?

    kram

    SvaraRadera
  4. Jag har den bästa saken att lägga under granen, om jag får som jag vill, Biet tror jag passar mycket bra där ;o) Ska o träffa en 4 veckors nykläckt bebiskille om en timme. Tror jag vill ha ut Biet efter det.. Ha en bra dag

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!