söndag 16 oktober 2011

Helgens aktiviteter..

Oj oj, det har varit en händelserik helg.
Kommer faktiskt inte ens ihåg vad vi gjorde i fredags??
Eller jo, nu kom min demens hjärna ikapp.
Vi åt ju middag med grannen och sen så kom våra andra grannar och trillade in på en fika (men då hade maken somnat på golvet hos terroristen under läggning för länge sen...)
Skönt att se våra vänner kunna skratta trots den tunga tid de nu går igenom.

Igår drog maken på multisport tävling tidigt tidigt så honom såg jag först på kvällen.
Hos mamsen fick vi super god lunch/middag som tom terroristen godtog och åt med god aptit.
Men lantluften måste vara speciell för när jag kom hem var jag och terror såå trötta...
Efter att fått liten i säng så bestämde jag och maken oss för att titta på film (vilket var typ en mindre evighet sen...). La mig till rätta i hans knä och somna....
Oväntat? NOT!!!

Men efter en liten powernap på typ 15 min så lyckades jag, efter att ha fått filmens början berättad för mig se hela filmen till slut. Vet inte om jag kan rekommendera den direkt (Pirates of the Caribbean 4 typ) var ganska tråkig om man jämför med de andra.

Idag har vi varit på Underbara Barnmässan och vi var självklart där vid öppning för att kunna snuva till oss en godiebag.
Måste faktiskt säga att jag är rätt positivt överraskad till mässan. Var ju där förra året när terroristen (märker ni att han har ett nytt namn??) var 6 veckor och då var jag nog inte mottaglig till allt.
Men i år måste jag säga att det fanns mycket bra saker. Bland annat så funderar vi på att byta vagn och då är det alltid bra att kunna känna och klämma lite på dem.
Var också en del bra mässpriser så både Ella´s och mutkrokar följde med hem i stora lass.

Nu blir det mest vardags saker att ta hand om innan sovtajm (vilket jag ska se till blir tidigt idag, är sjukt trött). Sen är vi tillbaka på måndag igen, och vi gillar inte måndagar :-(

Nästa helg vet jag inte hur det ska gå, får typ inte se mina killar alls under hela helgen då jag ska iväg på en massa saker men det är väl bra för mig att träna på att vara borta hemifrån....

Hoppas alla får en bra söndagskväll, nu ska jag mysa med mina killar!

1 kommentar:

  1. Åh va vi ska träna dig i att vara borta från grabbarna en hel helg...!!
    Tror jag ska beslagta telefonen och endast dela ut ett antal minuter telefontid varje dag under helgen...;-)
    Kram
    "Grannen"

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!