onsdag 5 oktober 2011

Gunga.....

Jag har legat hemma de senaste dagarna med ett sånt sjukt illamående och ont i magen men mer har det inte blivit...
Detta har tyvärr gjort Lillskrutt galet rastlös så idag bestämde jag mig för att, efter att fått i mig lite mat, att nu är det dags att gå ut.





Skönt med solen som sken, fast inte i ögonen tyckte skruttis...

Tog en liten promenix till Vivelparken och hoppades på att gungorna skulle vara lediga..







Nu var det rätt mycket barn i parken så han hade lite svårt att koncentrera sig, men att han älskar att gunga är det inge snack om. När man tar upp honom innan han själv vill så är det krokodiltårar som kommer.

Det är lite som Ferdinand under eken...

På vägen hem så slogs jag av att det är verkligen höst ute nu. Jätte många träd saknar ju sina blad, hur gick det till så snabbt?
Hittade ett träd som hade härliga löv kvar dock.






I morn kommer "pappa" hem så få blir det familjemys med massor av tända ljus om får tro på vädret...

1 kommentar:

  1. Hoppas du blir bättre snart, jobbigt att må illa.
    Ang bordet, så är det som du skrev, ett obehandlat bord som fått stå ute. Haft det ute nu ett par-tre år även på vintrarna, så har det blivit så där grått och slitet.

    Ha en fin dag!

    Kram Johanna

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!