måndag 18 april 2011

Äntligen är våren här!!!

Idag har jag äntligen kunnat njuta lite av värmen som kommit. Har ju varit inne större delen av helgen och fixat i skrutts rum. Inte riktigt färdiga ännu men en bra bit på väg. Ska nog se om vi inte ska börja försöka få honom att sova lite där inne i helgen som kommer.
Upptäckte dock att jag måste uppdatera min vår garderob med ett par shorts eller liknande. Kan ju inte gå omkring i mammabyxor den här våren......
I morn ska vi in till stan och fika, får kika i lite fönster då.

Nu ska jag bara vänta på att tårtbotten som jag förberett till påsktårtan ska svalna så jag kan lägga mig.

Tjing tjing!

1 kommentar:

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!