onsdag 27 april 2011

Några kära återseende

Var och hälsade på, på mitt gammel gamla jobb idag. Passade på att luncha med några av mina kära vänner där. Det var ett intressant besök med tanke på hur mitt avslut blev där (har iof varit där sedan dess men då i min roll som säljare..)
Den första jag träffade på var storchefen, den lilla mannen med stora dyra leksaker....
Var nere på supporten och hälsade på. Var såå roligt att träffa killarna igen, kan verkligen sakna att jobba med dem och resorna vi gjorde......
Satt och lyssnade på de diskussionerna som fördes på ekonomiavdelningen och även fast jag knappt kände igen en kotte där så lät det precis som om det vore igår jag sluta.
Sammanfattningsvis så var det roligt att träffa alla men jag är glad att jag gått vidare.  

1 kommentar:

  1. Heej, hittade denna och tänkte på Viggo. Den skulle passa fint i hans rum.

    Kram

    http://kiddoz.se/visa_produkt.asp?t=Octupus+%2D+kudde&id=1088&lang=sv

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!