tisdag 5 april 2011

I bland vill man bara gosa in näsan..

Har haft 2 lugna timmar  för mig själv i soffan efter en "skrikig" dag där det varit fullt upp hela dagen. Vet inte riktigt vad som varit felet idag men det har inte varit någon glad dag för lillskrutt. Alldeles för lite sömn och ro har gett en klängig och grinig liten kille. Så när han väl somnade så var det ett lugn som la sig här hemma. Helt slut sjönk jag ner i soffan där jag slö tittat på TV.
Borde kanske gjort något annat vettigt men jag har ingen energi.
Hade i alla fall turen att bli bjuden på middag hos bror och familj. Passade på att pussa lite på min andra lilla skrutt (kusinen) som jag inte träffat typ en evighet känns det som. God fisk bjöds det på, så nu blir svärmor gla........

Var precis inne hos min lilla skrutt och tittade till honom. Så mysigt att se när han sover. Det är så fridfullt.
Skulle egentligen vilja ta över honom i vår säng och bara gosa in näsa i hans nacke och somna bredvid men tror inte någon av oss sover direkt bra i samma säng.
Får hoppas på en bättre dag i morgon med mys då.

2 kommentarer:

  1. Även mamma blir glad, kanske kan jag så småningom få bjuda på fisk utan protester?!
    Kram
    Ma

    SvaraRadera
  2. Snufsa och gosa på, snart kommer han att fräsa till när du gör det. Tiden går snabbare än du tror!
    Kram Ma

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!