lördag 23 april 2011

Inte så mkt påskmat den här påsken inte...

Alltså, jag har mått sjukt konstigt de senaste dagarna. Tok illamående och ingen ork alls, men inte något som brutit ut ordentligt. Skit irriterande, antingen så är man sjuk eller så är man det inte. Känner i alla fall att jag börjar må lite bättre men å andra sidan så mådde jag så igår också och mådde skit i morse så vem vet hur man mår i morgon. Inte kul i alla fall. Det är ju såååå himla fint väder och jag har bara legat och sovit de senaste dagarna eller legat med datorn i knät. Har inte kunnat kolla tv ens för det har snurrat så.
Super tråkigt på all god påskmat man går misste om. Är sjuk sugen på lammstek och potatisgratäng, kanske ska slå till på att laga det nästa helg i stället. I och för sig så är jag själv nästa helg då mannen jobbar helg, men man kan väl lyxa lite själv också ibland?

Vill såå himla gärna köpa en grill till denna säsong men det finns tyvärr för många hål att fylla nu när man är hemma med lillskrutt. Vi funderar på att köpa en billig variant detta år för att något och sen byta ut den senare. Vi vill ju gärna utöka vår uteplats också i år så vi ca 5 kvm till. Mycket som man vill göra!!!!!

Nu ska lillskrutt få sin välling så han kan sova. Han är inne i en svacka just nu när det gäller hans vilostunder på dagarna. Vill inte alls sova middag just nu.

Så tills nästa gång......

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Ni är alltid välkomna hem till oss på grillning.
    Kram Bror

    SvaraRadera
  2. Kan ta med mig lammsteken du missade i fredags när jag kommer till Sthlm på onsdag! Du behöver bara göra gratängen då.

    Kramis Ma

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!