onsdag 30 mars 2011

Här händer det inte mycket.......

Har typ inte gjort något vettigt sedan i lördags då jag blev helt däckad av den här förbenade förkylningen som förföljt mig hela vintern. Man kan ju tycka att man skulle kunna hålla sig lite friskare nu när man för en gång skull inte är tok stressad hela tiden. Men men, hoppas det här är det sista och att den sen kan försvinna.
Tyvärr klarade sig inte lillskrutt så han har ju varit allt annat än strålande de senaste dagarna. Förhoppningsvis blir han bättre snart också. Vet inte om han är på väg att få en tand också samtidigt för det rinner konstant ur hans mun nu.
Han måste snart få hybris på mig som är där och känner stup i kvarten. Ibland skulle man allt vilja veta vad de tänker på det små. "Åh nu kommer hon den där jobbiga som bara ska pussa på mig hela tiden", "sluta få mig att äta en sked till, jag har fått nog!!"........

Roade mig i alla fall med att beställa ny mössa till mig och lillskrutt till våren från Geggamoja idag, älskar deras mössor. Det blev en snygg blå till skrutt och en rosa till mig ,vad annars :-).....


Lillskrutts nya

Min nya


Var ute och tog en liten promenad idag för att få lite luft och det är härligt att gå i villaområdet i närheten. Det spirar verkligen i trädgårdarna nu. Fruktträden är beskärda och det har börjat komma upp blommor där snön försvunnit.
Blev så inspirerad att jag gick hem och fixade lite i min rabatt, bland annat så åkte tulpan lökarna ner i jorden,så nu håller jag tummarna för att de några kan ta sig upp i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!