torsdag 24 mars 2011

Snart så kryper han

Kom hem i går efter att varit i stan och hade lite skvaller jag skulle dela med mig. Sitter i soffan och pratar i telefon samtidigt som jag ska logga in på datorn. Tittar bort i 2 sekunder och när jag tittar på skrutt igen så har han förflyttat sig från sin "lekmatta" till köksbordet.



Han tycker det är jättekul även om han inte riktigt fattar vad som händer....



Efter någon minut så hade han kommit längre in under bordet.


Nu ska han bara få till att komma framåt för han blir hyfsat irriterad av att han bara kommer bakåt. Men jag tror inte det är så långt kvar nu. Han står på alla 4 och gungar men får inte riktigt till det ännu.

Vår lillaskrutt tar ytterligare ett steg framåt i utvecklingen, gäller att verkligen njuta nu då det är mycket som händer. snart börjar han väl skolan också...........

1 kommentar:

  1. Va gullig han är! Vi måste absolut boka om vår lekdejt nu. Kanske en dag nästa vecka kan passa..

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!