måndag 14 mars 2011

Måndag igen........

Så var det måndag igen. Gillar inte måndagar, det betyder att min stora älskling åker iväg och kommer hem först till torsdag/fredag. Den här veckan blir extra lång då det först blir på fredag den här veckan :-(
Men det är fullt upp den här veckan så jag hoppas att den går fort i alla fall.
Idag blir det fika med mammagruppen. I morgon är det mammagrupp på BVC och på onsdag så ska vi på 6 månaders kontroll med lillskrutten. Ska bli intressant att se vad maten har gjort på hans vikt. Sen på fredag så ska jag till jobbet, ska bli kul då det var ett tag sedan jag var där. Får se vad de mötet ger....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!