fredag 11 mars 2011

Tidig fredag i dubbel mening.....

Vaknade runt 06,15 idag av en liten skrutt som inte ville somna om trots många försök. Så det var bara att gå upp vid 7 för att låta "pappa" sova lite till.
Trots en tidig morgon som gjort att jag mest gäspat hela dagen så har vi hunnit med en hel del. Jag och skrutt åkte först till Kakburken i Viksjö för att inhandla lite nya tårtgrejer inför 2 tårtor som jag ska göra nu i slutet av mars.
Sen bytte vi ut liggdelen till sittdel i vagnen. Tyckte det var dags nu när lillskrutt inte kan ligga raklång längre utan måste ligga med böjda ben. Vi får prova hur det går helt enkelt.
Dagen avslutades på Babyproffsen och Babyland med inhandling av ny bilbarnstol och diverse tillbehör som liten behöver. Tur man är rik.........hahaha
Nu snarkar min stora älskling bredvid mig i soffan och lillskrutt har sovit sedan typ 2 timmar så innan jag somnar sittandes så ska jag nog gå och sova jag med, vet ju inte när man blir väckt i morgon...

Ser fram emot morgon dagen. Mamma kommer till bror och ska bjuda på 3 rätters. Har både hört talas om laxstrutar och guld skålar i glykos så det ska bli spännande.

Natti natti

1 kommentar:

  1. Ledsen hjärtat, det blev varken strutar eller guldkupoler, men kanske nästa gång! Middagen var urtrevlig och jag hade förmånen att få ha en dotterson i min famn som jag sjöng för samtidigt som han fixerade sina blå i mina ögon. Djup kontakt!
    Älskar er!
    Ma

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!