onsdag 9 mars 2011

Mysigt med fötter i ansiktet.....

Vår älskade lillskrutt hamnar mer eller mindre varje natt/morgon i vår säng för att jag inte orkar gå upp typ 100 gånger per natt.
Han är ganska tyst på morgonen när han vaknar före mig, men han när han tycker att det är dags att gå upp så talar han om det. Eller talar och talar, han har börjat med att snurra så han ligger med fötterna mot mig när han ligger i sängen, och var och varannan dag så kommer det först en fot och sen även den andra foten upp i ansiktet. Han har hittills inte sparkat mig i ansiktet, bara lite försiktigt "katt tramp".
Nu har han även börjat rulla runt i sängen så han hamnar på mage. I morse väcktes jag av att han ligger på mage, små pratar lite och när jag inte ger honom någon respons så slänger han huvudet ner i armvecket på mig och små skrattar. Till slut kan man inget annat än att skratta åt honom och då var det bara att ge upp, dags att gå upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!