tisdag 8 mars 2011

Helt underbart!!!

Nyss hemkommen från våra promenad. Blev typ 1,5 timme idag igen. Så otroligt skönt att vara ute. Synd bara att det blåser för det drar lite kallt när man inte är i solen. Rejält svettig blev jag också så det måste ju tyda på att det gjorde lite nytta i alla fall, eller???
Älskar verkligen att våren är på väg nu. Man får sååå mycket extra energi och blir så glad av att vara ute. Det verkligen "spritter" överallt nu. Tyvärr har ju snösmältningen fört med sig att det är typ insjöar överallt där man går men förhoppningsvis är de borta snart om solen fortsätter visa sig. Nu ska jag bara sjunka ihop i soffan en sekund sen måste jag äta lunch. Tur man är bra på att ge lillskrutt mat i rätt tid i alla fall.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!