torsdag 24 mars 2011

Idag är inte många knop gjorda.....

Kände redan igår att jag var på väg att bli hängig. Vaknade i morse med jordens huvudvärk som inte ens tabletter gjorde bot på. Som tur är så sover ju skrutten typ 2 timmar på förmiddagen så jag passade också på att sova lite till då. Vaknade och gav både mig och lillskrutt lunch. En Monster och 2 alvedon på det så blev det så pass bra att jag orkade ta mig ut en stund. Blev en trip förbi en av blomster affärerna här i närheten för att komplettera mina nya "uteplats" blommor. Köpte påskliljor igår när jag var på Hötorget och de behövde några extra kompisar. Så nu är den tråkiga ljungen slängd och ersatt av påskliljor, iris och penséer. Så nu hoppas jag verkligen inte det blir för många minusgrader i natt.


Lite vårkänsla i alla fall

Ska gå på Nordiska trädgårdar i morgon med svärmor. Hoppas det finns en massa bra inspiration till uteplatsen där, då vi ska försöka göra om lite där i vår.

Nu ska jag leta efter något roligt att göra av falukorv och broccoli till middag. Kanske blir det att fylla  korven med lite ost och senap, och sen hälla på lite grädde och in i ugnen. Det är nog det roligaste jag kan komma på just nu......

2 kommentarer:

  1. Hehe för en sekund trodde jag att du skulle fylla Viggo med senap och ost =) bara för att jsg brukar kalla N för korven... ;-)

    SvaraRadera
  2. Hahahahahahhahaha ja det kanske hade varit nåt, vill ju hellre ha honom sötad iof....

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!