tisdag 3 maj 2011

Blommande träd

Nu när jag ändå är i gång så kör vi ett sista inlägg.

Var i stan i torsdags och passade på att gå förbi Kungsan och titta på de helt otroliga körsbärsträden som blommade.



Sjuuukt vackert!!!

Gick även förbi Berzeli Park och blev glatt överraskad när jag hittade 3 st Magnoliaträd  där, mitt absolut bästa bästa.


Funderar seriöst på att skaffa ett litet till uteplatsens stora kruka. Frågan är bara hur man vinter förvarar det, fast det kanske kan stå ute, tål att kollas upp......

1 kommentar:

  1. Bambiballerinan6 maj 2011 kl. 13:52

    Blev ju bra bilder! vill ha lite från vår mysdag senare.

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!