onsdag 18 maj 2011

Personligt...

För nästan exakt ett år sen satt jag och vänta på att han skulle åka. 
Nu är det dags igen om några veckor efter mindre än 6 månader hemma. 
Inte alls lika länge som förra gången men likväl igen. Har effektivt lyckats förtränga den kommande resan men nu börjar tankarna komma, hur kommer de närmaste veckorna vara? Hur ska jag orka ladda om? Ska klumpen i magen som jag känt är på väg, växa sig större? Ska hålet i mitt ny läkta hjärta brista igen? Det är ingen rolig tid jag har framför mig men nu vet jag i alla fall vad som väntar mig, på ett eller annat sätt så kommer det långsamt bli bättre även om det först kommer bli jobbigt. Jag kommer stoppa huvudet i sanden och inte prata om det. Jag vet att jag kommer klara det, men jag ser verkligen inte fram emot det...

3 kommentarer:

  1. Stoppa INTE huvudet i sanden, utan ta hjälp! Vi finns!Kram Ma

    SvaraRadera
  2. Fy vad jobbit !! Lider med dig, finns här för dig såklart !
    Kram

    SvaraRadera
  3. Möt svårigheten i vitögat - var tacksam för vad den lär dig - hoppet, styrkan och kärleken kommer att leda dig igenom denna period. Jag finns med dig!
    KRAM
    Linda

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!