måndag 16 maj 2011

Idag blev en väldigt skev dag...

Lustigt att man har blivit så beroende av rutiner, vår lilla sovmorgon i morse har gjort att Lillskrutts dag blivit allt annat än vad den ska brukar vara. Han ligger just nu och sover, borde egentligen äta middag...
Inte har jag kommit ut på någon promenad heller så jag funderar på om jag ska skjuta lite på min middag och passa på efter att han fått sin middag när nu det blir. Är iof grymt hungrig redan nu men det är nog mest att jag vet vad jag ska göra.
Lyxar till det med laxpasta idag, fast jag funderar skarp att byta ut pastan mot broccoli istället och vara duktig mot mitt försök att börja ta tag i de extra kilona som smygit sig på.
Måste ju funka det också, eller?
Sjukt förresten hur galet beroende man måste vara av socker, har sedan typ 1 vecka gjort ett nytt försök med mer LCHF inriktad kost och tagit bort de flesta av kolhydraterna, och jag har väl aldrig varit så sugen på godis/choklad eller liknande som nu.
Men men, jag ska härda ut så jäkla svårt ska det väl inte vara?????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!