söndag 15 maj 2011

Lååång promenad

Idag spenderade vi dagen med en långpromenad på 4 timmar. Det gäller ju att ta till vara på det fina vädret så jag och två mammor från mammagruppen packade picknickkorgen och gav oss ut på äventyr. Då jag tagit två låånga promenader både måndag och tisdag så kändes rejält i benen men så fort man kom igång så mjuknade det upp (värre nu, kan knappt ta mig upp ur soffan...)

Gick förbi ett ställe jag gick förbi för ca en månad sedan och man kan ju lugnt säga att det har hänt lite...

Den 31 mars



11 maj



Gick förbi ett jätte coolt träd. Måste stått där i evigheter. Så majestätisk med sina enorma krona.



Vår käre son har skaffat sig en skön stil i vagnen. Ser inte alltför jobbigt ut...


Vårt resesällskap idag

Lilla "A"

och lilla "G"


Det är det här killarna med mammor som vi hänger med mest, ska bli så roligt att se dem växa upp tillsammans och bli små killar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!