onsdag 4 maj 2011

Drömma kan man ju alltid.....

Trotsade det tråkiga vädret idag och gav mig ut på en 2 timmars promenad idag i villa områden här omkring. Finns hur många fina hus som jag vill ha men de ligger aningen över vår budget kan man lugnt säga. Utgångspriserna ligger från 5 miljoner och uppåt. Men för att göra promenixen lite roligare i regnet så roade jag mig med att fantisera om hur jag skulle göra om folks trädgårdar om jag bodde i huset. Förvånansvärt många tomter som är riktigt tråkiga. Självklart  finns det ju riktigt fina också som man blir sjukt avis på men man märker att de är många gamla som bor i dessa områden.
Men en dag kanske jag kommer ha en egen trädgård där jag får göra precis som jag vill!

1 kommentar:

  1. Segersäng är billigt å me stora tomter =) hihi nära berga?

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!