måndag 16 maj 2011

Så var det måndag igen...

Tror jag har sagt det förut men jag gillar inte måndagar. Varken när jag jobbade eller nu. Efter helgens "lugn" så ska man helt plötsligt ut och stressa igen. Plus att min stora kärlek alltid åker på måndagarna och det ger mig både söndags och måndags ångest :-(
Fick dock en välbehövlig sovmorgon i morse, plutten vaknade när pappa gick upp vid 6 men efter lite bök och stök så myste vi hop i sängen och somna om. Hur skönt som helst!
Idag blir det nog öppna förskolan och sångstund, hoppas vädret är på min sida också jag kommer ut på  en promenad också, är ju så tråkigt att gå när det regnar...
För övrigt så har vi bara babysim inplanerat denna vecka. Vi ska börja med kurs 3+4 i intensivkurs vilket gör att vi kommer gå 2 gånger per vecka nu i 1 månad.  Ska bli kul att se hur lillskrutt orkar med det.
Nu måste jag rusa, hörde att lillskrutt kröp in i vårt rum och det blev nu misstänkt tyst, glömde nog garderoben lite öppen så det kan bli intressant att se hur det gick...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!