lördag 18 augusti 2012

Dagens i 3 sek

Hoppas allt är bra med er?
Själv tog jag lite egentid och spenderade dagen på FORMEX
Jul och lite jobb inspiration hägrade men självklart en massa andra fina saker att titta på. Tror jag gick i typ 4,5h idag och jag hade nog lätt kunnat gå några till men det får bli en flerdagars nästa gång.
Så efter en dag som tog rejält på fötterna är det nu dags för lite för piff inför morgondagens bröllops.
Mer om det senare, nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan bli fin i håret i morgon.

Ha det bäst!


1 kommentar:

  1. den egentiden är jag avis på Formex med dig vill man ju igentligen inte missa..... :(
    Saknar V såååå mycket nu, träff snart :D

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!