söndag 12 augusti 2012

Monster High tårta / Monster High cake

Helgens tårta gjordes till Julia som fyller 8 år. 
Till denna tårta fick jag ett tema som jag som mamma till en liten kille aldrig hade hört talas om.
Men så fort jag sökte på nätet så kände jag direkt att det var ett tema som passade mig och det var extra roligt att det vara mina favoritfärger vi till slut valde att jobba med.


Tårtan är fylld med Ahlgrensbilarfluff och glasscreme, helt klart den populäraste barnfyllningen
Tårtan är spacklad med gräddig smörkräm (tror jag skulle kunna smälla i mig en helsats för att den är så god) och täckt och dekorerad med sugarpaste.

Grattis på födelsedagen Julia!

1 kommentar:

  1. Alltså du är ju sååå duktig på tårt bak :) kram från Emma Sjölund (före detta Hagman).

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!