tisdag 14 augusti 2012

Love is in the air....

Idag är det kärlek i luften. 

Har haft bröllopsmöte med ett brudpar på jobbet idag nu inför ett bröllop snart. Det  är så roligt att få vara med att dela andras STORA dag. Vet ju själv hur viktig den dagen är med alla detaljer och tankar man har runt omkring.
 Kan nog lugnt säga att det är tur att vi gifte oss innan jag började jobba med det jag gör idag. Hade nog inte varit helt realistiskt i mina önskemål annars.......

Nedan ser ni min fina bukett från fem år sen. Vet inte riktigt om jag skulle välja samma  idag men då var jag jätte nöjd med den. 

Till helgen blir det bröllop på söndag och idag firar bästa vännerna sin 2 åriga bröllopsdag.  Är så glad att jag fick vara med och fira den dagen med er på nära håll. 

Stort grattis på er dag J & K




Amor vincit omnia

1 kommentar:

  1. Åååå underbara bröllop!!
    Vi är jätte glada att du ville fira vår dag med oss, vad skulle vi gjort utan dig <3

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!