måndag 13 augusti 2012

Måndag igen...

Det är väl fasen vad helgerna ska gå fort, känns som om maken bara är hemma och vänder nu när han även jobbar fredagar.
Fast han jobbade ju faktiskt inte i fredags kom jag på nu. Men i alla fall gillar inte måndagar.
Saknar min stora groda :-(

Det blir dock en bra vecka, intressant möte i morgon kväll. Spännande projekt på g....

Många nya möten på jobbet denna vecka också, blir kul. Även om jag tror att jag kanske överbokat mig lite på onsdag men det märker jag då.
Ska luncha med en väldigt gammal god vän, ska bli mysigt var alldeles för länge sen men det blir väl lätt så med jobb, barn och bosatt på olika sidor av stan. Säger bara GRIIILLLLLAAA!

Till helgen blir det bröllop, kommer bli såååå fint. De har valt ett ställe jag jobbat på tidigare och det är såå fint där. Lovar lite bilder på det senare i veckan.

Apropå ingenting, är det någon som har något bra tips på storstad att åka till?
Finns hur många ställen som helst jag vill åka till så jag kan verkligen inte bestämma vart jag vill åka först.
Big birthday coming up och funderar på en resa.....



2 kommentarer:

  1. Håller med, helgerna går för fort..
    Jag tipsar om Lissabon :)
    Kul att ni kommer på festen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Amsterdam är inte så tokigt! Lika mkt drugs som i Lissabon, men kul stad med massor av vatten.Kram Ma

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!