torsdag 23 augusti 2012

PÅ g.....

Nu har det äntligen börjat rulla in lite tårtbestälning. Var lugnt liite väl länge där en stund men nu så..

Har många roliga tårtor på g nu. Åh så roligt det ska bli. Fick även en förfrågan idag som jag bara inte kan säga nej till. 
Tell you more about it senare. 

Även denna helg bjuder på festligheter, denna gång en virymdeivägochgifteosspåandrasidanatlanten fest. Ska bli såå roligt och är så glad för deras skull. Även om rymningen var lite feg........ ;-)

Så nu är det bara några arbetstimmar kvar och sen en händelserik helg. Me like!
Men först kommer maken hem, ett dygn tidigare än planerat. Me like alot!!!


Psst, vill ni har tips på väldigt god middagsrätt kan jag varmt rekommendera Rigatoni del Pollarolo

Jag använde mig av DETTA recept.

Lätt, gott och mumsigt värre, lillskrutten mumsade i sig hela stora portionen så det betyder ett gott betyg.



Nu ska jag fylla en tårta och krypa ner i bingen och invänta maken.

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!