söndag 12 augusti 2012

Kräftskiva

Igår var det dags för kräftskiva med grannarna, vi var ett gäng på runt 20 personer som dukade upp inne på gården och satt sen hela natten, eller i alla fall till ett och som småbarnsförälder till en väääldigt morgon pigg herre så är det hela natten. Det var inte helt lätt att öppna ögonen när han kom in om skulle busa vid 05.15 i morse. Urk så trött jag var, tur att det inte var "min" morgon så jag kunde somna om. Men jag  kan villigt erkänna att jag sov en liten lur på eftermiddagen när skrutt sov sin.



Självklart så körde jag på mina favoritkräftor som ni kan hitta här. Kommer inte ihåg nu om de hette Seagold eller Seacold men jag hittade mina på Hemköp.



Självklart så använde jag min favvo brödkorg, köpte min här och jag bara älskar den.


Älskar ju ostar och korvar så det blev lite sånna tillbehör för min del. En av grannarna hade gjort en Västerbottenpaj med galet mycket ost i och självklart slank en liten bit ner därifrån också.



Nu ska jag bara ta hand om tvätten sen ska jag försöka lura till mig en ryggmassage av maken.

Sleep tight, dont let the bedbugs bite!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!