lördag 25 augusti 2012

Hello Kitty tårta blå/grön / Hello Kitty cake blue/green

Helgens tårta gjorde jag till Estelle som fyller 4. Önskemålet var bara en Hello Kitty tårta och att den helst inte skulle vara rosa...
Eftersom jag ville göra tårtan lite tjejigt söt så tog jag inspirationen från en av mina FAVORITTÅRTOR men gjorde den med andra färger.

Tårtan är fylld med Zoofluff och glasscremé, ljusa bottnar, spacklad med gräddig smörkräm (som är syndigt god, recept kommer senare) täckt och dekorerad med SP.




Hoppas du får ett härligt kalas Estelle, grattis på födelsedagen!


1 kommentar:

  1. Du e såååå duktig!!
    JÄTTE fin men än sålänge slår det inte min (din) skölpaddstårta ;)
    Den lät fantastiskt god med.

    syns i kväll
    Puss&Snusk ;)

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!