fredag 10 augusti 2012

Freeeeedaag

Nu äntligen är det freeeedaaag, woop woop!!
Gör sista timmarna på andra arbetsveckan (how am i kidding, har redan gått hem) har gått över förväntan, både fått in jobb och har många nya kundbesök inför nästa. Alltid lika kul att träffa nya företag.
Fokus ligger självklart på julen, även om det känns lite konstigt så här i augusti när det knappt har varit någon sommar. Men så är det i eventbranschen.
Så om ni går och funderar på vad ni ska göra med jobbet till jul, call me.......
Helgen medför en massa rooliga saker.
Idag blir det tre årskalas med faster sötaste lilla skrutta <3
Hoppas hon blir glad för presenten, en massa härligt glitter i ......
Sen i morgon ska jag få göra tårta igen *GLAD* är ju så himla roligt.
Men mer om det på bloggen i ett eget inlägg.
Sen smäller det, kräftskiva med grannarna.
Kan sluta precis hur som helst. Bara hoppas att surgubben ovanför håller sig inne....
Är så himla glad att vi har så fina grannar, är jätte mysigt att bara kunna kika om någon hemma och kila över för en fika eller lite lek. Och så ska vi skratta och skvallra, skvallra är vi riktigt bra på..

På söndag är planen att vi ska kolla in några husvisningar, är lite intresserade av några områden så vi ska kolla runt lite nu när det dra igång igen.
Ja ni hör ju, kan bara bli världens bästa helg!
Just det, nu har den äntligen kommit min fina fina.... även om den gav mig lite gråa hårstrån i går när den skulle upp på väggen så är den så himla fiin. Ska nog flytta den när min fondvägg i trä blir färdig men så länge får den hänga så jag ser det ofta.
Ååååååå nu kom jag ju på också att jag får hem min stege  i morn. Me like!!!
Världens bästa helg till er!
Pöösssss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!