måndag 20 augusti 2012

Helgen har satt sina spår...

Oj oj oj, vilken helg.

Konferens och middag med jobbet i fredags, Formex i lördags och bröllop igår.
Kan nog lugnt påstå att både fötter och kropp tagit lite stryk denna helg. Men den har varit galet bra.
Det var så vackert igår och de var så fina men mer om det i ett eget inlägg. 
Sov typ 3,5 i natt så det vore egentligen ganska smart att lägga sig tidigt men det är ju nypremiär på Dallas och vem kan missa den?

Apropå ny premiär, halkade in på Färjans nya säsong på 5:a ikväll. Satt med den STORA skämskudden högt upp. Vilka människor..... 

Måste även tipsa om en ny choklad jag hittade idag, en självklar favorit jag som älskar kokos. Tror minsann att den måste bli en tårtfyllning snart....



Nu är Dallas slut och jag ska hoppa säng, syns senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!