tisdag 21 augusti 2012

Wedding.......

Helgen bjöd på bröllop.
Så otroligt vackert och brudparet var såå vackra och det bara lyste om dem.
Det roliga var att vigseln och festen var på ett ställe där jag tidigare arbetat, iof för typ en 6-7 år sen men det var så roligt att komma ut dit igen.
The Place - Dalarö Skans

Här kommer lite bilder från dagen, dock utan bilder på brudparet. Återkommer med detta så fort de okejat att de vill vara med på bild. Tänkte inte jag skulle störa dem på sin minimoon....


Skansen sett från bryggan




Det är en sån otrolig utsikt där uppe perfekt för bröllop


Vacker bordsdukning


Jag och maken
Fick hjälp av grannen med min fiin hårupsättning


Super god bröllopstårta, choklad, choklad, choklad och lite hallon, mums säger jag!


Hela bröllopet var så genomtänkt från inbjudan till brudtärn klänningarna och även tårta. Vitt och silver, snyggt!

Stort grattis J & S önskar er all lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!