onsdag 29 augusti 2012

Vad var det då i goodie bagen???

Idag fick jag lite "egentid" efter jobbet. 
Mamma tog Lillskrutt i farten (tack igen!) och jag åkte in till Sturecompaniet med en kollega. En av mina kunder bjöd in mig till ett av deras kundevent och då det är  fashion-night så var kvällens tema mode.

Ska inte gå in mer på vad som hände där men vi fick med oss en trevlig påse på vägen hem.
Jag är ju inte direkt något mode lejon men tyckte det var en riktigt trevlig påse.



Tror jag blev lite kär när jag såg det här armbandet, helt i min smak...



Presentkort på den här sidan


Trevlig kvällsläsning 






Mysig sjal från Woolrich



Hårprodukter


Sen var det lite annat smått och gott i påsen som inte behöver visas här.
För min del som småbarnsmamma som absolut inte är van vid sånt här så var det en bra påse. Armbandet kommer absolut användas snart!

Nu ska jag ha en date med kudden!


2 kommentarer:

  1. Ja, det var en av de bästa goodie "bagsen" någonsin tror jag! Super! :) Återigen, tack för ikväll!

    SvaraRadera
  2. Det här blogginförandet skulle du kunna ta betalt för! Vilken PR-plats! Har själv varit på ett antal liknande evenemang, lika intressant att se hur man löser reklamen.
    Det var underbart att få ta hand om Lillskrutten dessa få timmar. Kram till honom. Mormor Ma

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!