tisdag 30 oktober 2012

After Dark

Helgens höjd punkt var ett besök på Hamburger Börs och After Dark.
Har alltid hört gott om dessa shower så jag var riktigt förväntans full.
Tyvärr så var jag allt utom pigg med halsont och jordens tandvärk så det blev en lugn kväll för mig. 
Vi började med en trevlig 3 rätters, maten och servicen var väl kanske inte dock den bästa. Är nog lite jobb skadad tyvärr..
Men jag blir alltid lika fascinerad över hur stora ställen inte satsar mer på att ha prestige i sin mat. Visst de får jätte mycket gratis av showerna men som kock skulle i alla fall jag vilja göra bättre....

Men till showen som var hur bra som helst. 
Det var en ny upplaga av After Dark som förutom Christer Lindarw även nu har Babsan som stjärna.
Showen var både roligt och med en ironi rakt igenom som passade mig perfekt.

Väldigt imponerad över tempot, kläderna och de snabba bytena mellan nummrena. Sen är det ju väldigt trevligt när lokalen är lagom stor så man känner en närhet till scenen.

Tyvärr så fick man inte fota så jag har snott bilderna rakt av på nätet någonstans.
Har du tänkt att du ska se den men inte kommit till skott, gör det. Såå värd att gå och se!

Nu ska jag fortsätta kurera mitt virus som verkar ha bosatt sig hos mig för evigt. 







  
Det enda som störde mig är nog att killarna faan ser bättre ut som tjejer än vad man själv gör.
 Inte kul.....

Tack mamma för en super trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!