tisdag 16 oktober 2012

Bom Bom och om att kunna erbjuda rabatt.....

Till vildens tvåårsdag (ja han har fått ett nytt smeknamn!) så provade jag att göra pom poms eller bom bom som vilden säger.
När jag sökte efter roligare papper än de som man kan hitta i butik så hittade jag Partytajm.se på nätet som hade jätte många fina färger till bra pris, och hur jag tyckte om deras imponerande service kan du läsa om här.

Kom på att jag glömt visa resultat så det kommer här.


För att vara första försöket så får jag nog att säga att jag blev nöjd. 
Tyvärr så hade jag problem att sätta dem i taket så nu hänger de i ett lampfäste, så blir det ibland....



Nu mina kära vänner kan jag erbjuda er 10% på ett köp hos Partytajm.se
Uppge bara rabattkoden TOURN vid beställning.

Kan varmt rekommendera dem och deras fina saker. 
Och när ni ändå är i farten gå in och gilla dem på Facebook, det gör du här.

Så gå in på deras hemsida nu och planera nästa fest, det finns en massa fina saker hos dem!




Nu blir det SHF och en liten skål med popcorn innan jag ska krypa ner hos vilden i min säng

Ps. Tack för all respons på mitt förra inlägg både här, mobilen och på FB, det blir till att minska sovtiden på dagis till och börja med så får vi hoppas att det blir bättre snabbt....



3 kommentarer:

  1. Dom blev jättefina! Själv skulle jag nog aldrig våga försöka mig på att göra egna då jag har tummen mitt i handen när det gäller pyssel. :)

    Ha en bra dag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Vad roligt att du tittat in här :-)

      Jooo då, jag lovar att kan jag kan du. Det finns en massa bra "så här gör du" på nätet som är jätte lätta att följa.


      Så kör på (finns ju en massa annat fint också)

      Lycka till och detsamma till dig!

      Kram Frusol

      Radera
  2. Åh vad superfina!
    Nu blev jag mkt sugen på att testa göra egna=)

    Ha en fin onsdag.
    Helen.HUSnrNIO

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!