onsdag 10 oktober 2012

Att drömma lite grann.....

Jag har hittat en ny  favorit att söka inspiration ifrån.
Jag vet jag är säkert jätte sen med att upptäcka detta men ibland blir man lite hemmablind.
Det roliga är att de byter bilderna typ varannan dag eller nåt så det kommer hela tiden nya fina hem att titta på.
Nu har jag snott bilderna rakt av från denna sida så jag ber om ursäkt om någon blir sur men jag vill ju bara visa er fina fina hem :-)

Galet vackra och jag skulle flytta rakt in i vissa bilder om det bara gick.....



Nedan fick jag en idé som jag måste prova med våra fönster i vardagsmrummet/matdelen....





Tänk att få laga mat i de här köket......



Blir sååå sugen på att hitta ett hus/radhus när man ser hur fint så många har, så i helgen blir det 3 visningar, gäller dock att inte ha för höga förväntningar har jag lärt mig. Har sett för många hus som ej ser ut som på bilderna i verkligheten :-(

Men man vet ju aldrig, i helgen kanske huset bara finns där.....

2 kommentarer:

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!