fredag 5 oktober 2012

Fredags myys

Idag kommer mannen hem <3 äntligen denna vecka har jag längtat lite extra.
Så det är fredagsmys som står på schemat idag. Är fortfarande hemma utan röst men jag har varit riktigt duktig och varit tyst så jag hoppas den kommer tillbaka snart.
Ska snart hämta vilden på dagis och sen åka och handla inför kvällen. 
Sitter och ska försöka komma på något gott, höstigt och lite festligt, måste ju fira lite att det är fredag och att hela familjen är samlad igen.
Blir nog en potatisgratäng sjukt sugen på det och sen så älskar vilden det så då vet vi att han äter ordentligt. 
Men vad ska vi har till? det är den stora frågan....

Kom gärna med inspiration!

Nä nu ska jag hämta min lilla skrutt från dagis

Kram på er så länge!


1 kommentar:

  1. Hoppas du kom på ngt gott! Ditt sätt att beskriva och benämna "Vilden" ger en så fin beskrivning av hur mycket du älskar honom! Krya på dig! Kram på er Ma

    SvaraRadera

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!