tisdag 2 oktober 2012

Helgen i bilder.....

Lovade ju igår att jag skulle visa vad vi gjorde i helgen.

För välbehövlig vila så for till de Roslagska skogarna. Planen var svamplock och gren letning för min del.
Nu fastnade jag med näsan nere i backen så några grenar blev det inte (vill göra en lampa till soff hörnan så sökningen fortsätter)
Men en del svamp blev det....

Skrutt var med i skogen för att plocka koko (kottar) men tyckte efter en stund att det var roligare att hoppa i vattenpölarna :-)





På vägen hem så besökte vi en god vän på jobbet. Bilbil stod på schemat.


Allt skulle testas, skrutt var lite blyg från början men det tog bara en liten stund så körde han bra med  M, allt var minmin. 

Har bara en fråga, varför måste bilen hänga i luften, eller alltså jag vet men det blir lite leksaks bil över den i luften.


Som sagt allt skulle testas, kan säga att jag höll på att skita på mig (ursäkta uttrycket) när de körde upp min  lilla tvååring typ 25m upp i luften, eller det måste vara högre upp när jag tänker efter, ja ja mig fick det inte med upp....


Det var väldigt fascinerande när de var på väg ner......


Lite ville vara stor en sekund men nappen fick vi inte ta.....


Nu ska jag kurera min hals, mina onda aningar igår visade sig tyvärr vara rätt. 
Sjuukt ont i halsen idag :-(

Tills vidare, ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!