onsdag 17 oktober 2012

Det här med att blogga......

God kväll i stugorna. 
Måste första bara säga vad roligt det är att ni är så många som hittat hit :-)
Ni ökar i antal varje dag så antingen gör jag något rätt eller så har jag ett kraftigt spamkonto kopplat till bloggen ;-)
( Är det någon där ute som kan hjälpa mig med hur man får vettiga smiles, bilr galen på att jag inte får till det...)

Tänkte jag skulle berätta lite varför jag började blogga. 

Både jag och maken har nära familj som bor en bit bort vilket gör att vi inte träffas varje dag. Så när vilden föddes var det ett enkelt sätt att hålla dem uppdaterade med både utveckling och bilder.
Detta plus att maken en än gång skulle åka till den stora sandlådan i öst och missa en del av hans första tid gjorde det till ett enkelt val.
Sen började jag baka tårtorna och fick höra att jag skulle dela med mig av dem och på den vägen är det....

Idag så blir det en salig blandning av det jag tycker om, information av om oss och vad som händer i våra liv. 
Jag har aldrig varit någon "dagbokstjej" (tror jag gjorde ett tappert försök på typ två sidor när jag var liten) men jag har kommit underfund med att har blivit ett sätt för mig att vädra. Plus att jag tycker att det är en väldigt intressant mediaform som jag tror kommer växa sig allt större.
Genom att läsa andras bloggar har jag både hittat nya intressen samt lärt mig en massa bra saker som jag nog aldrig skulle ha lärt mig annars. 

Nu har jag dock kommit till den punkt att jag ibland till och med har lite "blogg ångest" för att jag inte alltid kan komma på något bra/intressant att skriva om och det är ju inte meningen..... 
Sen vet jag ju ingenting om er, eller några av er vet jag ju så klart vilka ni är men jag tror att det finns fler där ute som jag är nyfiken på.
Tycker verkligen det är jätte roligt när ni gör avtryck här inne så säg gärna hej om ni orkar.

Sen är ju också fråga, vad vill ni läsa om och vad är det som gör att ni blir fler och fler????

Puss och kram <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Tack för att du tog dig tid att titta in här hos mig. Lämna gärna en kommentar så jag vet vem du är. Självklart är det okej att vara anonym.

Stor kram!